SZLAFROK SOFT FR-353
Informacje o Dostawie
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Przesyłka pocztowa
- Przesyłka kurierska
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 21 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
Polityka Zwrotów
Warunki zwrotu
Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkt musi być nienoszony, nieuszkodzony, posiadać oryginalne metki oraz być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
Więcej infomacji o polityce zwrotów znajdziesz tutaj
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, na przykład na inną rozmiar lub kolor, prosimy o zwrócenie pierwotnego produktu, a następnie złożenie nowego zamówienia na produkt, który chcesz otrzymać w zamian.
Pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu zakupionego towaru, skontaktuj się z nami.